Zaloguj się lub Zarejestruj

Koszyk | Twoje konto

Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności (zamknij)
Strategie subwersywne w sztukach medialnych
udostępnij

Wysyłka

wysyłka kurierem UPS11,00 zł
inne opcje
wysyłkacena przelew/kartacena pobranie
wysyłka kurierem UPS 11.0 zł16.0 zł
wysyłka DPD 10.0 zł15.0 zł
paczka w Ruchu 7.99 zł12.99 zł*
wysyłka paczką pocztową 16.0 zł21.0 zł
* Tylko w wybranych kioskach RUCH - przy wyborze kiosku znajduje się informacja, czy określony punkt pozwala na płatność przy odbiorze.

Łukasz Ronduda. Strategie subwersywne w sztukach medialnych.

Autor:
Wydawnictwo: Rabid
towar aktualnie niedostępny w sklepie
Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila gdy książka stanie się ponownie dostępna.

Opis:

Celem rozprawy jest analiza i opisanie strategii subwersywnych, występujących w polu sztuki mediów, charakteryzujących się tym samymi zasadami formowania dzieła - bazującymi na operacjach montażowej dekontekstualizacji i rekontekstualizacji "gotowego" materiału medialnego "zawłaszczonego" w obszarach operacji artystycznych. W rozdziale pierwszym analizuje narodziny startegii subwersywnych w sztukach medialnych, związane z pojawieniem się awangardy początku XX wieku i jej "wynalazków" takich jak np. fotomontaż, atlas/archiwum fotograficzny. Rozdział drugi poświęcony został found footage film pierwszej strategii subwersyjnej w polu opartych na czasie mediów mechanicznej rejestracji, reprodukcji i dystrybucji obrazów takich jak film. W rozdziale trzecim poświęconym wideo analizuje się kolejną interesującą strategię, mianowicie video scratch. W rozdziale czwartym poświęconym internetowi, strategie subwersywne odradzają się pod postacią wielu realizacji net-art i software-art. W perspektywie gier komputerowych, którym poświęcono rozdział piąty, strategia subwersyjna jest game patching (będący odmianą software art).


Dodatkowe informacje:

Liczba stron: 226
Format: 165 x 240 mm
Oprawa: miękka
ISBN-13: 9788360236093
Data wydania: październik 2006

Produkt należy do kategorii:


Polecamy również:


Dodaj swój komentarz!

Ten produkt nie ma żadnych komentarzy.

Zawartość koszyka